‏وزیراعلیٰ نتیش کمارنے ان لاک 7کے لیے ٹویٹ کے ذریعے کیا اعلان!

4
376

پٹنہ: 24 ؍ ستمبر (بلاغ 18 ڈاٹ کام)

بہار میں ا ن لاک 7 کے لیے نیا کورونا گائڈ لائن جاری کردیا گیا ہے۔ اس کے تحت پوچا، تہواروں میں لگنے والی بھیڑ ، پوجا پنڈال اور جلوس کے سلسلے میں انتظامیہ سے اجازت لینی پڑے گی۔

جیسا کہ لوگ کورونا سے صحت یاب ہو رہے ہیں ، اسی طرح راحت کے تحائف بھی ہیں۔ بہار میں آنگن واڑی مراکز اور چھوٹے بچوں کے لیے اسکول کھولنے کا حکم جاری کیا گیا ہے۔ 15 نومبر تک LKG اور UKG میں پڑھنے والے بچے سکول جا سکیں گے۔ اگر سب ٹھیک ہو گیا تو اسے مزید بڑھایا جا سکتا ہے۔

اب چھوٹے بچے بھی بہار میں سکول جائیں گے۔
انلاک 7 بہار میں 26 ستمبر سے 15 نومبر تک لاگو رہے گا۔ یہ فیصلہ کورونا کی صورتحال کا جائزہ لینے کے بعد لیا گیا۔ اس میں کہا گیا ہے کہ چھوٹے بچوں کے لیے تمام آنگن واڑی مراکز اور اسکول کھولے جائیں گے۔ وزیراعلیٰ نے ٹویٹ کیا اور لکھا کہ ‘کورونا وبا سے متعلقہ پابندیوں کے مثبت نتائج برآمد ہوئے ہیں۔ آج صورتحال کا جائزہ لینے کے بعد ، فیصلہ کیا گیا ہے کہ 15 نومبر 2021 تک تمام آنگن واڑی مراکز اور چھوٹے بچوں کے لیے اسکول کھولے جائیں۔

پہلے کی طرح احتیاط ضروری ہے۔
وزیراعلیٰ نے اگلے ٹویٹ میں کہا کہ ” ضلعی انتظامیہ کو آنے والے تہواروں کے دوران جلوس اور ہجوم کے انتظام کے احکامات جاری کریں گے۔ کورونا انفیکشن کے زیادہ کیسز والی ریاستوں سے آنے والے مسافروں کے لیے لازمی کوویڈ ٹیسٹ کیا جائے گا۔ تمام اہل افراد کو ویکسین دی جائے گی۔ پہلے کے باقی فیصلے جاری رہیں گے۔ پھر بھی ، کوویڈ دوستانہ رویہ اور احتیاطی تدابیر ضروری ہیں۔

تہواروں کے موسم میں احتیاط کریں – سی ایس
چیف سکریٹری تریپوراری شرن نے جمعرات کو تمام ڈسٹرکٹ مجسٹریٹس سے رائے لی اور جمعہ کو ڈیزاسٹر مینجمنٹ گروپ کی میٹنگ ہوئی۔ چیف سیکریٹری نے ضلع مجسٹریٹس کے ساتھ ان کے علاقے میں کورونا انفیکشن کی صورتحال ، ویکسینیشن کی پیش رفت کے ساتھ ساتھ بازاروں ، مالز ، دکانوں میں بھیڑ کو کنٹرول کرنے کے لیے کیے گئے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا۔ بتایا گیا کہ اضلاع کا کورونا انفیکشن بہت زیادہ کنٹرول میں ہے۔ اس دوران تہواروں کے موسم کو دیکھتے ہوئے خصوصی احتیاطی تدابیر اختیار کرنے اور بھیڑ پر قابو پانے کے اقدامات کرنے کی ہدایات دی گئیں۔

Previous articleیوپی ایس سی upsc کا ریزلٹ ہوا جاری
Next articleمہاراشٹر کے تمام مذہبی مقامات کو کھولنے کا اعلان !

4 COMMENTS

  1. Wow, fantastic blog format! How lengthy have
    you ever been running a blog for? you made blogging
    glance easy. The entire look of your web site is excellent, as neatly as the content material!
    You can see similar here sklep

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here