(کولکاتا) ضمنی انتخات: ٹی ایم سی نے کیا امیدواروں کا اعلان

0
58

کولکتہ:ٹی ایم سی نے مغربی بنگال کی 3 نشستوں پر ہونے والے اسمبلی ضمنی انتخابات کے امیدواروں کا اعلان کیا ہے۔ ان تینوں نشستوں پر 30 ستمبر کو انتخابات ہونے ہیں۔ اس کا نتیجہ 3 اکتوبر کو آئے گا۔ وزیراعلیٰ ممتا بنرجی بھوانی پور سیٹ سے الیکشن لڑنے جارہی ہیں۔

مغربی بنگال میں شمشیر گنج اور جنگی پور کی نشستیں ایم ایل اے کی موت کے بعد خالی ہوئیں ، بھوانی پور سے ترنمول کے ایم ایل اے سووندیب چٹوپادھیائے نے ممتا بنرجی کے لیے نشست خالی کی تھی۔

بنگال کے انتخابات میں ممتا بنرجی کو بی جے پی کے شوبھیندو ادھیکری نے شکست دی۔ شوبھیندو نے نندی گرام سیٹ سے کامیابی حاصل کی تھی۔ ٹی ایم سی کی قانون ساز پارٹی نے ممتا کو وزیراعلیٰ منتخب کیا تھا۔ اس کے پاس ریاست کی کسی بھی سیٹ سے الیکشن لڑ کر اسمبلی تک پہنچنے کے لیے 6 ماہ ہیں۔ بصورت دیگر اسے وزیر اعلیٰ کا عہدہ چھوڑنا پڑ سکتا ہے۔ ترنمول نے سمیرس گنج سے امیر الاسلام اور جنگی پور سے ذاکر حسین کو میدان میں اتارا ہے۔

سی ایم ممتا بنرجی کے بھتیجے اور ٹی ایم سی کے جنرل سکریٹری ابھیشیک بنرجی کل ای ڈی کے سامنے پیش ہوں گے۔

مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی کے بھتیجے اور ٹی ایم سی کے جنرل سیکرٹری ابھیشیک بنرجی پیر کو دہلی میں ای ڈی کے سامنے پیش ہوں گے۔ ایجنسی کوئلے کی اسمگلنگ سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں اس سے پوچھ گچھ کرے گی۔ رپورٹ کے مطابق وہ آج شام کولکتہ سے دہلی روانہ ہوں گے۔ ابھیشیک کی بیوی روجیرہ بنرجی کو بھی ایجنسی نے بلایا ہے ، لیکن اس نے کورونا وبا کا حوالہ دیتے ہوئے اپنے گھر پر انکوائری کرنے کی اپیل کی ہے۔ ٹی ایم سی کے حامیوں کا کہنا ہے کہ ان کے خلاف سیاسی انتقام کے تحت کارروائی کی جا رہی ہے۔

Previous articleآخر ملت کی بیٹیوں کے قدم کیوں بہکے ارتداد کا دھواں کیوں اٹھا؟؟ از: جاوید اختر بھارتی
Next article”انوگرہ میموریل کالج“،گیا : اردو کے ساتھ ناانصافی،کہاں ہیں اردو کی لڑائی لڑنے والے!

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here