پٹرول،ڈیزل کے ساتھ دوسرے سامانوں کی قیمتوں میں بھی ہوا اضافہ

0
103
petrol

نئی دہلی 23مارچ : بدھ کوبھی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیا ہے۔ پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں 80 پیسے فی لیٹر اضافہ کیا گیا ہے۔ منگل کو قومی راجدھانی میں پٹرول کی قیمت 96.21 لیٹر تھی جبکہ ڈیزل ? 87.47 لیٹر پر فروخت ہو رہا تھا۔ دہلی میں مسلسل دوسرے دن پٹرول اور ڈیزل کی خوردہ قیمت میں 80-80 پیسے کا اضافہ کیا گیا ہے۔

دہلی میں آج ڈیزل کی قیمت 88.27 روپے فی لیٹر پر پہنچ گئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی پٹرول کی قیمت 97.01 فی لیٹر ہو گئی ہے۔ یہ اضافہ رواں مالی سال کے آخری مہینے یعنی مارچ میں ہوا ہے۔ ایندھن کے علاوہ بعض دیگر اشیاء اور عام ضرورت کی مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے۔امول، مدر ڈیری اور پیراگ جیسی کوآپریٹو دودھ یونینوں نے اپنے دودھ کی قیمت میں 2 روپے فی لیٹر اضافہ کر دیا ہے۔ مدھیہ پردیش میں سانچی ملک کوآپریٹو فیڈریشن نے بھی قیمتوں میں اضافہ کیا ہے لیکن سانچی برانڈ کے دودھ کی قیمت میں 5 روپے فی لیٹر کا اضافہ کیا گیا ہے۔

کھانا پکانے والی گیس (یا ایل پی جی) کی قیمتوں میں بھی اضافہ کیا گیا۔ گھریلو کھانا پکانے والی گیس (ایل پی جی سلنڈر کی قیمت) کی قیمت میں 50 روپے کا اضافہ کر دیا گیا ہے۔ یعنی اب آپ کو ایک سلنڈر کے لیے 50 روپے زیادہ ادا کرنے ہوں گے۔ تازہ ترین قیمت میں اضافے کے ساتھ، دہلی اور ممبئی میں ایل پی جی سلنڈر کی قیمت 949.50 روپے ہو جائے گی۔ جبکہ کولکاتہ میں اس کی قیمت 976 تک پہنچ جائے گی۔ ساتھ ہی، چنئی میں کھانا پکانے کی گیس کے لیے 965.50 روپے اور لکھنؤ میں 987.50 روپے ادا کرنے ہوں گے۔

کاروں اور دیگر گاڑیوں میں ایندھن کے طور پر استعمال ہونے والی کمپریسڈ نیچرل گیس (سی این جی) کی قیمتوں میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ 8 مارچ سے دہلی میں سی این جی کی قیمت میں 50 پیسے فی کلو کا اضافہ کیا گیا ہے۔ این سی آر میں یہ اضافہ 1 روپے فی کلوگرام ہے۔ آپ کو میگی نوڈلز کے لیے زیادہ قیمت ادا کرنی پڑے گی۔میگی نوڈلز بنانے والی کمپنی نیسلے نے اس ماہ اس کی قیمت میں 2 روپے فی پیک اضافہ کیا ہے۔ میگی نوڈلز کا دوتھا پیک جو پہلے 12 روپے میں دستیاب تھا اب 14 روپے میں دستیاب ہوگا۔ بڑے پیک کے لیے صارفین کو اب 3 روپے مزید ادا کرنے ہوں گے۔ اس کے ساتھ نیسکیف کلاسک، برو اور تاج محل کی قیمتوں میں بھی اضافہ کیا گیا ہے۔

Previous articleعلامہ جمیل مظہری: شخصیت اور شاعری
Next articleنتیش حکومت کا بڑا اعلان!

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here