نتیش حکومت کا بڑا اعلان!

0
861

اونچی ذات کے لیے نتیش حکومت کا بڑا اعلان، غریب بے زمین اونچی ذاتوں کو ملے گی باس کے لیے زمین

نتیش حکومت نے بہار کی اعلیٰ ذاتوں کے لیے بڑا اعلان کیا ہے۔ اب اونچی ذات کے غریبوں کو ریاست میں آباد ہونے کے لیے 3 اعشاریہ 3 اعشاریہ 50 رقبہ زمین دی جائے گی۔ نتیش حکومت نے بدھ کو بہار قانون ساز کونسل میں اس کی تصدیق کی۔

درحقیقت ایوان میں سوال پوچھا گیا کہ جس طرح بے زمین دلتوں اور پسماندہ لوگوں کو ریاست میں آباد ہونے کے لیے زمین فراہم کرنے کا قانون ہے، کیا بہار کے بے زمین اونچی ذاتوں کو بھی اسی طرز پر زمین دی جائے گی؟

اس پر حکومت کی طرف سے کہا گیا کہ ریاست میں اس طرح کا انتظام پہلے سے موجود ہے۔ محنت کے وسائل کے وزیر جیویش مشرا نے کہا کہ نتیش حکومت نے پہلے ہی ریاست میں بے زمین غریب اونچی ذات کے لوگوں کو 3 اعشاریہ 3 اعشاریہ ایک زمین دینے کا انتظام کیا ہے۔ فی الحال ریاست میں زمینی سروے کا کام جاری ہے۔ سروے کے بعد اس سمت میں عمل درآمد شروع ہو جائے گا اور غریب اعلیٰ ذاتوں کو باس کے لیے زمین دی جائے گی۔

اس کے تحت جن لوگوں کے پاس رہنے کے لیے اپنی زمین نہیں ہے، انہیں حکومت کی جانب سے 3 اعشاریہ 3 فیصد زمین ملے گی۔ ضرورت پڑنے پر حکومت ایسے لوگوں کو زمین خریدے گی اور انہیں باس کے لیے زمین فراہم کرے گی۔ حالانکہ اس کا اعلان ریاست میں بہت پہلے ہوا تھا لیکن ابھی تک اس پر عمل نہیں ہوا ہے۔ اب ایک بار پھر حکومت نے بے زمین اعلیٰ ذاتوں کے لیے زمین دینے کا یقین دلایا ہے۔

Previous articleپٹرول،ڈیزل کے ساتھ دوسرے سامانوں کی قیمتوں میں بھی ہوا اضافہ
Next articleبہار کے محدثین

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here