سی ایم ممتا بنرجی نے کہا کہ ضمنی انتخابات کی تاریخوں کے اعلان کے بعد ٹی ایم سی رہنماؤں کو نشانہ بنایا جا رہا ہے۔

6
80

مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے کہا کہ ٹی ایم سی کے لیڈروں کو (مرکزی) ایجنسیوں کی طرف سے طلب کیا گیا ہے کیونکہ ریاست میں ضمنی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان کیا گیا ہے۔

کولکتہ: مغربی بنگال کی وزیراعلیٰ ممتا بنرجی نے بدھ کے روز کہا کہ بی جے پی نے ترنمول کانگریس (ٹی ایم سی) کے خلاف انتقامی سیاست کی پیروی کرتے ہوئے ضمنی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان ہوتے ہی مرکزی ایجنسیوں کا استعمال شروع کردیا۔ ترنمول کانگریس (ٹی ایم سی) سپریمو ، جنہوں نے بھوانی پور ضمنی انتخاب کے لیے انتخابی مہم کا آغاز کیا ، نے یہ بھی الزام لگایا کہ بھگوا پارٹی سیاسی وجوہات کی بناء پر پارٹی کے جنرل سکریٹری اور ان کے بھتیجے ابھیشیک بنرجی کو نشانہ بنا رہی ہے۔ ممتا نے دعویٰ کیا۔ابھیشیک کے خلاف کوئی درست مقدمہ نہیں ہے۔

درحقیقت ، انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے ابھیشیک بنرجی سے مغربی بنگال میں مبینہ کوئلہ گھوٹالے سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں تقریبا nine نو گھنٹے تک پوچھ گچھ کی۔ ممتا نے کہا ، “ہم صرف جانتے ہیں کہ ہم نے اسمبلی انتخابات جیتنے کے لیے تمام مشکلات کا مقابلہ کیسے کیا۔ اسمبلی انتخابات کے دوران بی جے پی دیگر ریاستوں سے غنڈے لائے تھے۔ مجھے یہ ضمنی الیکشن لڑنا پڑا کیونکہ میرے خلاف (نندی گرام میں) سازش رچی گئی تھی۔

بنرجی کو اس سال کے شروع میں ہوئے اسمبلی انتخابات میں نندی گرام سیٹ سے بی جے پی کے شوبینڈو ادھیکری نے شکست دی تھی۔ وزیراعلیٰ کے عہدے کو جاری رکھنے کے لیے اسے یہ ضمنی الیکشن جیتنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کہ بی جے پی انتقام کی سیاست کر کے ابھیشیک بنرجی کو نشانہ بنا رہی ہے۔

Previous articleماہِ صفر المظفر اسلام کی نظر میں ڈاکٹر محمد نجیب قاسمی سنبھلی
Next articleبہار کی سیاست

6 COMMENTS

  1. Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with
    SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks! You can read similar art here:
    Ecommerce

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here