سستا اسمارٹ فون خریدنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں ، مزید ایک دن انتظار کریں! جیو ہینڈ سیٹ آ رہا ہے۔

0
76

JioPhone Next کی فروخت بھارت میں 10 ستمبر سے شروع ہونی ہے۔ اس 4G اسمارٹ فون کا اعلان رواں سال جون میں ریلائنس اے جی ایم کے دوران کیا گیا تھا۔ اس دوران اس کی فروخت کے بارے میں بھی معلومات دی گئی۔ جیو کا یہ آنے والا اسمارٹ فون گوگل کے ساتھ شراکت میں بنایا گیا ہے۔ یہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے ہوگا جو 2G سے 4G میں اپ گریڈ کرنا چاہتے ہیں’

حال ہی میں ، ایک رپورٹ سے بتایا گیا کہ JioPhone Next بھارت میں دو ماڈلز بیسک اور ایڈوانس کے ساتھ لانچ کیا جائے گا۔ رپورٹ میں کہا گیا کہ ان کی قیمتیں بالترتیب 5000 اور 7000 روپے کے قریب رکھی جاسکتی ہیں۔ نیز ، انہیں ابتدائی طور پر EMI کے ذریعے بالترتیب 500 اور 700 روپے میں خریدا جا سکتا ہے۔

فی الحال ، کمپنی نے اس آنے والے اسمارٹ فون کی قیمت کے بارے میں باضابطہ طور پر معلومات نہیں دی ہیں۔ تاہم ، کچھ بحثیں ہیں کہ JioPhone Next کی قیمت بھارت میں 3،499 روپے رکھی جائے گی۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ جون میں اے جی ایم کے دوران کمپنی نے کہا تھا کہ جیو فون نیکسٹ نہ صرف ہندوستان بلکہ پوری دنیا میں سب سے سستا 4 جی اسمارٹ فون ہوگا۔

جیو فون اگلی کی ممکنہ وضاحتیں۔ اے جی ایم کے دوران ، کمپنی نے اس آنے والے فون کے صرف کچھ فیچرز کے بارے میں بتایا تھا۔ ایونٹ کے دوران فون کی مکمل وضاحتیں ظاہر نہیں کی گئیں۔ تاہم ، لیک سے معلوم ہوا ہے کہ جیو کا یہ نیا فون اینڈرائیڈ 11 (گو ایڈیشن) پر چلے گا اور اسے 5.5 انچ ایچ ڈی ڈسپلے ملے گا۔ اس کے علاوہ ، اس میں Qualcomm QM215 پروسیسر ہوگا۔

رپورٹس کے مطابق اس میں 13MP کا پرائمری کیمرہ اور 8MP کا سیلفی کیمرہ ملے گا۔ لیکس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ اس آنے والے فون میں 2،500mAh کی چھوٹی بیٹری ملے گی۔ کنیکٹوٹی کے لیے اس میں بلوٹوتھ v4.2 اور GPS ہو سکتا ہے۔

فون کے تصدیق شدہ فیچرز کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، جیو فون نیکسٹ میں وائس اسسٹنٹ ، خودکار پڑھنے والے بلند آواز والے سمارٹ کیمرہ ، بڑھے ہوئے حقیقت فلٹرز والا سمارٹ کیمرہ اور فون کے مواد کی زبان ایک ہی بٹن کے ساتھ ملے گی۔ اس کے ساتھ اس میں ڈیجیٹل اسسٹنٹ کی بھی مدد لی جائے گی۔

Previous articleبہار کی سیاست
Next articleافسانچہ “دوسرا ہنر” از: امان ذخیروی ذخیرہ

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here