سرکاری نوکریوں کے منتظر بے روزگاروں کے لیے خوشخبری!

0
125

(بہار میں 40,506 ہیڈ ٹیچرز اور 6421 ہیڈ ماسٹرز کی تقرری، 150 نمبروں کا امتحان ہوگا)

سرکاری نوکریوں کے منتظر بے روزگاروں کے لیے خوشخبری ہے۔ ایلیمنٹری اسکولوں میں 40506 ہیڈ ٹیچرز اور سیکنڈری ہائیر سیکنڈری اسکولوں میں 6421 ہیڈ ماسٹرز تعینات کیے جائیں گے۔ اس کے لیے اپریل میں اشتہار دیا جائے گا۔ امتحان 150 نمبروں کا ہوگا۔

پٹنہ: اپریل سے ایلیمنٹری اسکولوں میں 40,506 ہیڈ ٹیچرز اور سیکنڈری-ہائر سیکنڈری اسکولوں میں 6421 ہیڈ ماسٹروں کی تقرری کے لیے اشتہار جاری کیا جائے گا۔ اس پر محکمہ تعلیم اور بہار پبلک سروس کمیشن کے درمیان ایک معاہدہ طے پایا ہے۔ دونوں عہدوں پر تقرری کے لیے تحریری امتحان ہوگا اور 150-150 معروضی قسم کے سوالات پوچھے جائیں گے۔ محکمہ تعلیم سے موصولہ اطلاعات کے مطابق ہر سوال ایک نمبر کا ہوگا۔ 0.25 فیصد منفی مارکنگ ہوگی۔ یعنی چار سوالوں کے غلط جواب دینے پر ایک نمبر کاٹا جائے گا۔ امتحان دو گھنٹے کا ہوگا۔ امتحان میں ہندی، انگریزی، ریاضی، جنرل اسٹڈیز اور ٹیچر اپٹیٹیوڈ سے متعلق سوالات پوچھے جائیں گے۔

ہیڈ ماسٹر کا کیڈر ڈویژنل سطح پر اور ہیڈ ٹیچر کا کیڈر ضلعی سطح پر ہوگا۔ ہیڈ ماسٹر کا تبادلہ ڈویژنل سطح پر اور ہیڈ ٹیچر کا تبادلہ ضلعی سطح پر کیا جائے گا۔ ریاستی حکومت کے باقاعدہ ملازمین کی طرح ان اساتذہ کو بھی حکومت کی طرف سے فراہم کی جانے والی سہولیات کا فائدہ ملے گا۔ پٹنہ ضلع میں ہیڈ ٹیچر کی سب سے زیادہ 1980 آسامیاں ہیں۔ جبکہ مشرقی چمپارن میں ہیڈ ماسٹر کی زیادہ سے زیادہ اسامیوں کے لیے 342 آسامیاں خالی ہیں۔ ہیڈ ٹیچر کی سب سے کم پوسٹ شیوہر ضلع میں 216 ہے۔ جبکہ ہیڈ ماسٹر کی سب سے کم 33 آسامیاں اروال ضلع میں ہیں۔

ہیڈ ماسٹر کے لیے اہلیت

کم از کم 31 اور زیادہ سے زیادہ 47 سال کے اساتذہ ہیڈ ماسٹر کے لیے درخواست دینے کے اہل ہوں گے۔ 2012 کو یا اس کے بعد تعینات ہونے والے اساتذہ کے لیے ٹیچر کی اہلیت کا امتحان پاس کرنا ضروری ہے۔ کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے کم از کم 50% نمبروں کے ساتھ پوسٹ گریجویشن پاس کیا ہو۔ ایس سی، ایس ٹی، انتہائی پسماندہ، پسماندہ، دیویانگ، خواتین اور اقتصادی طور پر کمزور طبقے کے لیے کم از کم مقررہ نمبروں میں 5 فیصد کی چھوٹ ہوگی۔ مولانا مظہر الحق عربی و فارسی یونیورسٹی، ریاستی مدرسہ ایجوکیشن بورڈ اور KSDS کی شاستری کی جاری کردہ عالم کی ڈگری کو گریجویشن کے مساوی سمجھا جائے گا۔ امیدوار کا بی ایڈ یا بی ایڈ یا بی ایس سی پاس ہونا ضروری ہے۔

Previous articleفکر وعملی ارتداد کا سد باب اور دینی بیداری
Next articleاسپن گیند بازی کا موسیقارِ اعظم خاموش: الودع شین وارن!!!

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here