جمعیت علمائے ہند کی اہم پہل! طلباء کے لیے کیا وظائف کا اعلان، مولانا محمود مدنی نے مسلمانوں کو دیا اہم پیغام!

0
112

نئی دہلی: تعلیم وقت کی ضرورت ہے ، اس کے بغیر جدید اور مہذب معاشرے کا تصور بھی نہیں کیا جا سکتا۔ اس لیے خاص طور پر مسلمانوں کو اس طرف توجہ دینی چاہیے۔ ان خیالات پر بحث آج جمعیت علماء ہند کے صدر مولانا محمود مدنی نے تکنیکی تعلیم حاصل کرنے والے طلباء کے لیے جمعیت کی جانب سے اسکالرشپ 2020-21 کا اعلان کیا ہے۔انھوں نے یہ بھی کہا کہ ‘ایک وقت بھوکے رہنے کے بعد بھی بچوں کو تعلیم دیں۔

مولانا مدنی نے کہا کہ یہ وظیفہ صرف پیشہ ورانہ کورسز ، ایم بی بی ایس ، بی ڈی ایس ، بی یو ایم ایس ، بی اے ایم ایس ، بی فارما ، بی ای ، ایم ٹیک ، بی ٹیک ، بی آرچ ، ایم آرچ کے طلباء کو دیا جائے گا۔ جمعیت علمائے ہند کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں بتایا گیا ہے کہ صرف وہی طلباء وظائف حاصل کرنے کے اہل ہوں گے ، جنہوں نے 60 فیصد نمبر حاصل کیے ہوں۔

بتادیں کہ حال ہی میں جمعیت علماء ہند نے جمعیت اوپن سکول پروجیکٹ بھی شروع کیا ہے ، جس کے تحت مدارس میں جدید تعلیم بھی دی جائے گی۔ جمعیت علماء ہند نے اپنی سرکاری ویب سائٹ پر اسکالرشپ کے لیے درخواست دینے کی سہولت بھی فراہم کی ہے ، اس کے علاوہ آپ جمعیت علماء ہند کے ہیڈ کوارٹر بہادر شاہ ظفر مارگ ، دہلی سے بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔ اسکالرشپ کا اعلان کرتے ہوئے جمعیت علمائے ہند نے کہا کہ درخواستیں صرف 6 ستمبر 2021 تک قبول کی جائیں گی۔

Previous articleکیا ہو مدارس کا نصاب تعلیم؟کیا کچھ تبدیل کرنے کی ہے ضرورت؟جانیں تفصیل سے!
Next articleخاندانی تنازعات کے حل کی تدابیر،وقت کی ضرورت از:ڈاکٹر محمد رضی الاسلام ندوی

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here