تین منزلہ عمارت میں لگی زبردست آگ،درجنوں افراد ہلاک

0
120

(دہلی: تین منزلہ عمارت میں زبردست آگ لگنے سے خاتون سمیت 27 افراد ہلاک، ریسکیو جاری، پی ایم مودی نے کیا گہرے دکھ کا اظہار۔)

دہلی کے منڈکا علاقے میں مغربی دہلی میٹرو اسٹیشن 46 کے قریب ایک عمارت میں زبردست آگ لگ گئی جس میں اب تک 27 لوگوں کی موت ہو چکی ہے، عمارت میں پھنسے لوگوں کو نکالنے کے لیے بڑے پیمانے پر ریسکیو جاری ہے، پی ایم مودی نے گہرے رنج و غم کا اظہار کیا ہے۔

جمعہ کی شام یہ زبردست آگ تین منزلہ عمارت کی پہلی منزل پر سی سی ٹی وی کیمرے اور راؤٹر بنانے والی کمپنی کے دفتر میں لگی لیکن کچھ ہی دیر میں اس نے پوری عمارت کو اپنی لپیٹ میں لے لیا، کئی فٹ اونچے شعلے دیکھے گئے اور خوفناک حالت کے درمیان آگ بجھانے کے لیے فائر بریگیڈ کو بھی کافی کوششیں کرنا پڑیں، فائر ڈیپارٹمنٹ کے تقریباً دو درجن گاڑیوں کو آگ بجھانے کے لئے موقع پر روانہ کیا۔ ریسکیو کام کے دوران اندر پھنسے لوگوں کو باہر نکالتے ہوئے ایک خاتون کے جاں بحق ہونے کی خبر ہے، رات گئے تک آگ مکمل طور پر نہیں بجھائی جا سکی اور اس سے دھواں نکل رہا تھا، بتایا جا رہا ہے کہ ایسی بڑی عمارت میں آگ قابو پانے کا کوئی راستہ نہیں تھا، یہ لاپرواہی عمارت میں پھنسے لوگوں کے لیے جان کا کال بن گئی۔

 حکام کے مطابق اس کی اطلاع ملنے پر فائر بریگیڈ کے 24 فائر ٹینڈرز شام 4.40 بجے کے قریب پہنچ گئے ہیں، یہ آگ مغربی دہلی میں منڈکا میٹرو اسٹیشن کے قریب ستون نمبر 544 کے قریب واقع عمارت میں لگی، لوگوں کا کہنا ہے کہ حادثے کے وقت عمارت میں 100 سے زائد افراد موجود تھے۔

لوگوں کو بچانے کے لیے پولیس نے عمارت کی کھڑکیوں کے شیشے توڑ کر زخمیوں کو اسپتال پہنچانے کا کام شروع کردیا، آگ عمارت کی پہلی منزل سے شروع ہوئی جہاں سی سی ٹی وی کیمرے اور راؤٹرز بنانے والی کمپنی کا دفتر ہے۔ پولیس نے کمپنی کے مالک کو حراست میں لے لیا ہے۔ لیکن آگ بجھانے کے بعد رات گئے تک تباہ شدہ عمارت سے 26 لاشیں نکال لی گئیں، البتہ عمارت کی تیسری منزل پر تلاش کا کام جاری ہے۔

بیرونی دہلی کے ڈپٹی کمشنر آف پولیس (ڈی سی پی) سمیر شرما نے کہا کہ ابتدائی تحقیقات سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ تین منزلہ کمرشل عمارت میں کمپنیوں کے دفاتر ہیں، ڈی سی پی کے مطابق آگ عمارت کی پہلی منزل سے شروع ہوئی جہاں کمپنی مینوفیکچرنگ کر رہی تھی۔ سی سی ٹی وی کیمرے اور راؤٹرز کا دفتر ہے، حادثے پر گہرے غم کا اظہار کرتے ہوئے پی ایم مودی نے متاثرین کے اہل خانہ سے ہمدردی کا اظہار کیا۔

Previous articleپولیس نے کیا پردہ فاش
Next articleارشاد گوہر کا شعری رنگ “سہہ رنگ”

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here