بہار گریجویٹ گرل اسکالرشپ 2021: بیٹیوں کو ملے گا 50 ہزار روپے، اس طرح اپلائی کریں

0
596

بہار گریجویٹ گرل اسکالرشپ 2021: بہار کی حکومت نے ریاست کی گریجویشن پاس کرنے والی لڑکیوں کو اسکالرشپ دینے کا اعلان کیا ہے۔ بہار گریجویٹ گرل اسکالرشپ کے لیے تمام اضلاع کو محکمہ تعلیم نے 400 کروڑ روپے فراہم کیے ہیں۔ مکھی منتری بالیکا اتھان یوجنا کے تحت گریجویشن پاس کرنے والی خواتین کو 50,000 روپے کا اسکالرشپ ملے گا۔ مندرجہ ذیل معلومات میں اس بارے میں مکمل معلومات پڑھیں کہ اہل طالبات بہار گرل گریجویٹ اسکالرشپ کے لیے کس طرح درخواست دے سکیں گی۔

بہار گریجویٹ گرل اسکالرشپ اسکیم کیا ہے؟
ریاست بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے ریاست میں گریجویشن پاس کرنے والی طالبات کے لیے مکھیا منتری بالیکا اتھان یوجنا کے تحت اسکالرشپ فراہم کرنے کا اعلان کیا ہے۔ آپ کی معلومات کے لیے بتاتے چلیں کہ اس سکیم کے تحت پہلے گریجویشن پاس کرنے والی لڑکیوں کو 25 ہزار روپے کا وظیفہ دیا جاتا تھا، جسے اب بڑھا کر 50 روپے کر دیا گیا ہے۔ تاہم، جلد ہی اور صرف ڈی بی ٹی کے ذریعے گریجویشن پاس کرنے والی طالبات کو اسکالرشپ کی رقم کی ادائیگی کے لیے رہنما خطوط دیے گئے ہیں۔ اس کے علاوہ 10+2 پاس لڑکیوں کو 25-25 ہزار روپے کا اسکالرشپ ملے گا۔

کن بیٹیوں کو 50 ہزار روپے ملیں گے۔
بہار حکومت نے ریاست کی گریجویٹ پاس لڑکیوں کو اسکالرشپ کے طور پر 50 ہزار روپے دینے کا اعلان کیا ہے، جس کے لیے محکمہ تعلیم نے تمام اضلاع کے لیے 400 کروڑ جاری کیے ہیں تاکہ تمام مستحق لڑکیوں کو جلد از جلد اسکالرشپ کی رقم مل سکے اور وہ اس اسکالرشپ کی رقم سے اپنی اعلیٰ تعلیم میں داخلہ لے کر اعلیٰ تعلیم حاصل کر سکتے ہیں۔ ایک اندازے کے مطابق اس سال 1 لاکھ 24 ہزار گریجویٹ طلباء کو 50 ہزار روپے کا اسکالرشپ دیا جائے گا۔ اس اسکالرشپ کی ادائیگی ریاستی حکومت کو برداشت کرنا ہوگی۔

اس سے پہلے کتنی اسکالرشپ ملتی تھی۔
جیسا کہ ہم نے آپ کو بتایا کہ بہار کی ریاستی حکومت نے گریجویٹ پاس بیٹیوں کو 50 روپے کا اسکالرشپ دینے کا اعلان کیا ہے۔ اگرچہ پہلے بھی گریجویٹ پاس لڑکیوں کو صرف 25 ہزار روپے ملتے تھے لیکن اب 50 ہزار روپے ملیں گے۔ وہی 12ویں پاس طالبات کو 10 ہزار روپے ملتے تھے لیکن اب انہیں 25 ہزار روپے ملیں گے۔

بہار گریجویٹ (گریجویٹ) گرل اسکالرشپ کے لیے کیسے اپلائی کریں۔
وہ امیدوار طلباء جو بہار گریجویٹ گرل اسکالرشپ 2021 کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں، وہ آفیشل ویب سائٹ edudbt.bih.nic.in پر جا کر آن لائن فارم بھر کر درخواست دے سکتے ہیں۔ بہار انڈرگریجویٹ اسکالرشپ کے لیے درخواست کیسے دیں۔ جانئے یہ سارا عمل کیا ہے-

سب سے پہلے سرکاری ویب سائٹ دیکھیں۔
ہوم پیج پر اسکیم کے لنک پر کلک کریں۔
رجسٹریشن کا عمل مکمل کریں۔
اس کے بعد درخواست فارم بھریں۔
اس طرح آپ گریجویٹ اسکالرشپ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔
امیدواروں کو نوٹ کرنا چاہئے کہ اگر آپ کو کسی بھی قسم کی معلومات کی ضرورت ہے یا آپ کو اسکیم کو لاگو کرنے میں پریشانی کا سامنا ہے تو آپ ای کلیان کی آفیشل ویب سائٹ پر جا سکتے ہیں۔

Previous articleعالم پاس طلبہ و طالبات کےلیےسنہرا موقع!
Next articleیوم پیدائش شیر ہند ٹیپو سلطان از : ڈاکٹر کہکشاں عرفان

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here