بہار کی سیاست

0
205

بہار کی سیاست: چراگ پاسوان کو نتیش کمار سے نہ ملنے پر افسوس ، تیجسوی یادو نے کہا – کوئی مسئلہ نہیں بہار سیاست لوک جنشتی پارٹی (چراگ دھڑے) کے صدر اور جموئی کے رکن پارلیمنٹ چراگ پاسوان بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار سے ملنا چاہتے ہیں۔ تاہم مسئلہ یہ ہے کہ انہیں ملنے کا وقت نہیں مل رہا ہے۔ اس کا درد LJP لیڈر نے کھل کر بیان کیا ہے۔
پٹنہ ، آن لائن ڈیسک۔ بہار کی سیاست: لوک جنشتی پارٹی (چراگ دھڑا) کے صدر اور جموئی کے رکن پارلیمنٹ چراگ پاسوان بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار سے ملنا چاہتے ہیں۔ تاہم مسئلہ یہ ہے کہ انہیں ملنے کا وقت نہیں مل رہا ہے۔ اس کا درد LJP لیڈر نے کھل کر بیان کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ وزیراعلیٰ سے ملنا آسان کام نہیں ہے ، خاص طور پر ان کے لیے یہ زیادہ مشکل ہے۔

اس کے ساتھ ، انہوں نے یہ بھی کہا کہ انہیں امید ہے کہ 12 ستمبر سے پہلے وزیراعلیٰ سے ملنے کا وقت ملے گا۔ اس پورے معاملے پر آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد یادو کے بیٹے اور بہار اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر تیجسوی یادو کا کہنا ہے کہ وزیر اعلیٰ کو ملاقات کا وقت دیا جانا چاہیے۔
تیجسوی نے کہا – اسے حاصل کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔

تیجسوی یادو نے کہا کہ چراگ پاسوان چیف منسٹر سے ملنا چاہتے ہیں تاکہ انہیں ان کے والد رام ولاس پاسوان کی برسی پر ان سے ملنے کی دعوت دی جائے۔ ایسے وقت میں وزیراعلیٰ کو وقت نکال کر ان سے ملنا چاہیے۔ ویسے بھی ملنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ دونوں رہنماؤں نے تیجسوی کی رہائش گاہ پر میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے یہ باتیں کہیں۔ چراگ آج اپنے والد کی برسی پر بہار کے بڑے سیاستدانوں کو مدعو کرنے کے لیے نکلے۔ اس دوران انہوں نے کئی بڑے لیڈروں سے ملاقات کی جن میں تیجسوی اور جیتن رام مانجھی شامل تھے۔

Previous articleسی ایم ممتا بنرجی نے کہا کہ ضمنی انتخابات کی تاریخوں کے اعلان کے بعد ٹی ایم سی رہنماؤں کو نشانہ بنایا جا رہا ہے۔
Next articleسستا اسمارٹ فون خریدنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں ، مزید ایک دن انتظار کریں! جیو ہینڈ سیٹ آ رہا ہے۔

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here