بہار میں اساتذہ کی بحالی کے لیے حکومت نے اٹھایابڑا قدم!

0
793

بہار حکومت نے چھٹے مرحلے کے تحت 32,714 آسامیوں پر ثانوی اور اعلیٰ ثانوی اساتذہ کی بھرتی کے عمل کو مکمل کرنے کے لیے اپنی سطح سے کوششیں تیز کر دی ہیں۔ اس کے لیے حکومت نے پٹنہ ہائی کورٹ میں خصوصی چھٹی کی درخواست دائر کی ہے۔ ہفتہ کو تعلیم اور پارلیمانی امور کے وزیر وجے کمار چودھری نے کہا کہ اس عرضی کے ذریعے معزز ہائی کورٹ سے درخواست کی گئی ہے کہ نیا تعلیمی سیشن اگلے ماہ سے شروع ہو گا۔ پنچایت سطح پر قائم کیے گئے نئے سیکنڈری اور ہائیر سیکنڈری اسکولوں میں اساتذہ کی کمی ہے۔ لہٰذا اساتذہ کی کمی کو دور کرنے اور بچوں کی تعلیم کے مفاد میں چھٹے مرحلے کے ٹیچر پلاننگ کے عمل کو مکمل ہونے دیا جائے۔

STET پاس امیدواروں کو موقع ملے گا۔

وجے کمار چودھری نے کہا کہ پٹنہ ہائی کورٹ سے خصوصی چھٹی کی درخواست کے ذریعے درخواست کی گئی ہے کہ منتخب استاد امیدواروں کی بھرتی کا عمل مکمل کرنے کے بعد 3 سے 6 ماہ کے اندر اندر سکینڈری اور ہائیر سیکنڈری ٹیچر کی خالی آسامیوں کو پورا کیا جائے۔ ساتویں مرحلے میں STET پاس امیدواروں کے خلاف منصوبہ بندی کا عمل شروع کیا جائے گا۔ اگر اس دوران عمر کی حد کا ختم ہونا کسی امیدوار کی بھرتی کے عمل میں رکاوٹ بنتا ہے تو حد میں نرمی کا موقع دیا جائے گا۔ لیکن، کسی بھی STET پاس امیدوار کو اساتذہ کی بھرتی کے عمل میں حصہ لینے سے روکا نہیں جائے گا۔ بتادیں کہ اس سال ریاست میں ثانوی اساتذہ کے 40,665 اور ہائر سیکنڈری کے 47,896 آسامیوں پر تقرر کیا جانا ہے۔

عدالت سے اجازت نہ ملنے پر چھٹے مرحلے کی منصوبہ بندی کا عمل منسوخ کرنا پڑے گا۔

اگر ہائی کورٹ نے حکومت کو بھرتی کا چھٹا مرحلہ مکمل کرنے کی اجازت نہ دی اور اس مرحلے میں STET پاس امیدواروں کو شامل کرنے کا حکم دیا تو حکومت ثانوی اور اعلیٰ کی بھرتیوں کے چھٹے مرحلے کو منسوخ کرنے پر مجبور ہو جائے گی۔ اور پھر اشتہار نکالنے کے بعد تمام امیدواروں کو پلاننگ یونٹس میں اپلائی کرنا ہو گا۔ اس طرح موجودہ منتخب امیدواروں کو متاثر ہونا پڑے گا۔ یہاں بتاتے چلیں کہ منتخب ٹیچر امیدواروں کی حتمی میرٹ لسٹ تیار ہے اور تقرری لیٹر گزشتہ ماہ 17-18 فروری کو دیا جانا تھا۔ تب ہائی کورٹ نے مفاد عامہ کی عرضی کی بنیاد پر منصوبہ بندی کے عمل کی تکمیل پر روک لگا دی تھی۔

Previous articleحکومت نے اٹھایا بڑا قدم!
Next articleسرکار کا ہولی کے موقع پر عوام کو ’گفٹ‘: مفت گیس سلنڈر، ہونہار طالبات کیلئے اسکوٹی اور بزرگ خواتین کو مفت سفر کی تیاری میں

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here