بہارمیں وائرل بخار سے حالات سنگین ، حکومت الرٹ! وزیر اعلی نتیش کمار۔

0
410

چیف منسٹر نتیش کمار نے ہفتہ کو بہار محکمہ صحت کی ایک جائزہ میٹنگ منعقد کی جس میں انہوں نے عہدیداروں کو آٹھ اہم ہدایات دیں۔.
بہار نیوز: محکمہ صحت کے ایڈیشنل چیف سکریٹری پرتیا امرت نے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کو ایک پریزینٹیشن کے ذریعے بچوں میں وائرل بخار سے بچنے کے لیے اٹھائے جانے والے اقدامات سے آگاہ کیا۔ اس کے ساتھ ، کورونا انفیکشن کی تازہ ترین صورتحال ، کورونا کی تحقیقات ، ویکسینیشن ، وائرل بخار میں مبتلا بچوں اور میڈیکل کالج ہسپتالوں اور ڈسٹرکٹ ہسپتالوں میں ان کے علاج کے بارے میں معلومات دی گئیں۔

پٹنہ۔ بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے ہفتہ کو محکمہ صحت کا جائزہ لیا۔ اس دوران انہوں نے افسران کو آٹھ نکات پر ہدایات دیں۔ وزیراعلیٰ نے عہدیداروں سے کہا کہ وہ کورونا ٹیسٹ ، ویکسینیشن اور بچوں میں پھیلنے والے وائرل بخار کی روک تھام کے حوالے سے ضروری احتیاطی اقدامات کریں۔ اس کے علاوہ ، اس نے عہدیداروں کو روزانہ دو لاکھ کورونا ٹیسٹ کروانے کا ٹاسک بھی دیا ہے۔

ایڈیشنل چیف سکریٹری ، محکمہ صحت ، پرتیہ امرت نے ایک پریزنٹیشن کے ذریعے بچوں میں وائرل بخار کو روکنے کے لیے اٹھائے جانے والے اقدامات سے آگاہ کیا۔ اس کے ساتھ ، کورونا انفیکشن کی تازہ ترین صورتحال ، کورونا کی تحقیقات ، ویکسینیشن ، وائرل بخار میں مبتلا بچوں اور میڈیکل کالج ہسپتالوں اور ڈسٹرکٹ ہسپتالوں میں ان کے علاج کے بارے میں معلومات دی گئیں۔

میٹنگ کے دوران وزیراعلیٰ نے کہا کہ جن کی ویکسینیشن شہری علاقوں میں رہ گئی ہے ، انہیں جلد از جلد ویکسین کرائی جائے۔ دیہی علاقوں میں بھی خصوصی مہم چلا کر ویکسینیشن کا کام تیزی سے مکمل کریں۔ انہوں نے کہا کہ خاص طور پر ممبئی ، کیرالہ اور تمل ناڈو سے آنے والے لوگوں کا کورونا ٹیسٹ ہونا ضروری ہے۔ ریلوے اسٹیشن اور بس اسٹینڈ پر باہر سے آنے والے لوگوں پر خصوصی نظر رکھیں۔ ان جگہوں پر کورونا کی تفتیش کے انتظامات رکھیں۔ انہوں نے کہا کہ ویکسینیشن ہی کورونا کو روکنے کا واحد موثر طریقہ ہے۔

اس کے ساتھ ، کورونا کی تفتیش بھی اتنی ہی اہم ہے۔ کورونا ٹیسٹ کی تعداد بڑھائیں۔ اسے روزانہ دو لاکھ تک لے جائیں۔ لوگوں کو ماسک کا استعمال کرنا چاہیے۔ کورونا انفیکشن کو روکنے کے ساتھ ساتھ یہ دیگر وائرل بیماریوں کو روکنے میں بھی مفید ہے۔ مائیکنگ کے ذریعے پروپیگنڈا پھیلا کر لوگوں کو آگاہ اور آگاہ کرتے رہیں۔

سی ایم نتیش نے عہدیداروں سے کہا کہ وہ بچوں میں وائرل بخار کے حوالے سے چوکس اور فعال رہیں۔ وائرل بخار کی علامات پر بھی نظر رکھیں۔ بچوں کے علاج میں کوئی نرمی نہیں ہونی چاہیے۔ ہسپتالوں میں ادویات کی مناسب دستیابی رکھیں۔ انہوں نے کہا کہ لوگوں کو میڈیا کے ذریعے وائرل بخار کے حوالے سے محکمہ کی جانب سے اٹھائے جانے والے اقدامات کے بارے میں آگاہ کیا جانا چاہیے۔

وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی آٹھ اہم ہدایات 1. ممبئی ، کیرالہ اور تمل ناڈو سے آنے والے لوگوں کا کورونا ٹیسٹ ہونا ضروری ہے۔ ریلوے اسٹیشن اور بس اسٹینڈ پر باہر سے آنے والے لوگوں پر خصوصی نظر رکھیں۔ ان جگہوں پر بھی کورونا کی تفتیش کے انتظامات رکھیں۔ 2۔مائیکنگ کے ذریعے پروپیگنڈا پھیلا کر لوگوں کو آگاہ اور آگاہ کرتے رہیں۔ 3. بچوں میں وائرل بخار کے بارے میں چوکس اور فعال رہیں۔ 4. بچوں کے علاج کے لیے ہسپتالوں میں ادویات کی مناسب دستیابی رکھیں۔

5. میڈیا کے ذریعے لوگوں کو وائرل بخار کے حوالے سے محکمہ کی طرف سے اٹھائے جانے والے اقدامات کے بارے میں آگاہ کریں۔ 6۔ دیہی علاقوں میں بھی خصوصی مہم چلا کر ویکسینیشن کا کام تیزی سے مکمل کریں۔ 7. کورونا ٹیسٹ کی تعداد میں اضافہ کریں اور اسے روزانہ دو لاکھ تک کریں۔ 8. ہر ایک کو ماسک کا استعمال کرنا چاہیے۔ کورونا انفیکشن کو روکنے کے ساتھ ساتھ یہ دیگر وائرل بیماریوں کو روکنے میں بھی مفید ہے۔

Previous articleآہ! مولانا مفتی عبدالشکور قاسمی از: انوار الحسن وسطوی
Next articleجمعیۃ علماء بہار کا انتخابی عمل بحسن وخوبی اختتام پذیر مفتی محمد جاوید اقبال صاحب قاسمی دوبارہ جمعیۃ علماء بہار کے صدر منتخب۔

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here