بہار الیکشن بہار پنچایت انتخابات کا نوٹیفکیشن آج جاری ہونے کا امکان ہے۔ نوٹیفکیشن جاری ہوتے ہی ریاست میں ماڈل ضابطہ اخلاق نافذ ہو جائے گا۔اب آپ یہ کام نہیں کر سکیں گے

0
80

منگل ، اگست 24 2021. 08:15 AM IST بہار الیکشن بہار پنچایت انتخابات کا نوٹیفکیشن آج جاری ہونے کا امکان ہے۔ نوٹیفکیشن جاری ہوتے ہی ریاست میں ماڈل ضابطہ اخلاق نافذ ہو جائے گا۔ اس کے ساتھ ، ممکنہ امیدواروں ، رہنماؤں اور عہدیداروں کے لیے یہ ضروری ہو جائے گا کہ وہ ریاستی الیکشن کمیشن کی طرف سے جاری ہدایات پر عمل کریں۔

الیکشن کمیشن نے امیدواروں کے لیے کئی ہدایات جاری کی ہیں۔ ان ہدایات کے مطابق امیدوار کی طرف سے مذہب ، فرقے اور ذات کے جذبات کو ٹھیس نہیں پہنچائی جائے گی۔ انتخابات جیتنے کے لیے مذہبی ، لسانی جذبات کو استعمال نہیں کیا جائے گا۔ عبادت گاہوں کو انتخابی مہم کے لیے استعمال نہیں کیا جائے گا۔ کسی بھی امیدوار کی ذاتی زندگی پر تنقید نہیں کی جائے گی۔

پوسٹر ، اشتہاری پمفلٹ کے ناشر اور پرنٹر کا نام اس میں درج ہونا چاہیے۔ جھنڈے لٹکانے ، پوسٹر چسپاں کرنے یا نعرے لکھنے کے لیے کسی کی ذاتی جائیداد استعمال نہیں کی جائے گی۔ سرکاری املاک کا استعمال ممنوع ہوگا۔ امیدوار اپنی رہائش گاہ ، دفتر اور مہم کی گاڑی پر جھنڈا ، بینر وغیرہ استعمال کر سکتا ہے۔کسی بھی سیاسی جماعت کے نام یا جھنڈے میں مہم چلانے کی سزا ہوگی۔ انتخابات کے دوران کوویڈ 19 پروٹوکول پر عمل کرنا ہوگا۔ نکڑ سبھا کے لیے منتخب عہدیدار کی اجازت ضروری ہے۔ جلوس صرف الیکشن آفیسر کی اجازت سے نکالا جا سکتا ہے۔

Previous articleطالبان کی واپسی از: مفتی محمد ثناءالہدی قاسمی
Next articleسنت طریقہ تدریس از:مدثر احمد قاسمی

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here