انڈین ریلوے IRCTC: ریلوے مسافروں کے لیے خوشخبری! یہ اہم سروس تمام میل ایکسپریس ٹرینوں میں بحال کر دی گئی۔

0
667

*انڈین ریلوے IRCTC: ریلوے مسافروں کے لیے اچھی خبر! یہ اہم سروس تمام میل ایکسپریس ٹرینوں میں بحال کر دی گئی۔
ہندوستانی ریلوے IRCTC دوبارہ ان ٹرینوں میں اس سہولت کو بحال کر رہا ہے جن میں کووڈ مدت سے پہلے سیکنڈ کلاس کے غیر محفوظ ڈبے شامل کیے گئے تھے۔ اس سلسلے میں ریلوے بورڈ نے حکم نامہ جاری کر دیا ہے۔ یہ لاکھوں ریلوے مسافروں کے لیے ایک بڑی راحت ہے۔*

دھنباد۔ Indain Railways NEWS ریلوے نے شیو راتری پر عام مسافروں کو بڑے تحفے کا اعلان کیا ہے۔ دھنباد سمیت ملک بھر کی ٹرینوں میں اب جنرل کوچز کا اضافہ کیا جائے گا۔ جس طرح ٹرینیں کووڈ دور سے پہلے جنرل کوچوں کے ساتھ چلتی تھیں، اب وہ دوبارہ چلیں گی۔ ریلوے بورڈ کے ڈائریکٹر پیسنجر مارکیٹنگ وپل سنگھل نے پیر کو اس سے متعلق ایک حکم نامہ جاری کیا۔ ریلوے بورڈ کا یہ فیصلہ لاکھوں ریلوے مسافروں کے لیے بڑی راحت کی بات ہے۔ اب جن مسافروں کو ٹرینوں میں ریزرو ٹکٹ نہیں ملے گا وہ نارمل کلاس کے ٹکٹ سے سفر کر سکتے ہیں۔

ایڈوانس ریزرویشن کی تاریخ ختم ہوتے ہی کوچز جوائن کرنا شروع کر دیں گے۔

ریلوے کی طرف سے جاری کردہ حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ کووِڈ کی مدت سے پہلے جن ٹرینوں میں سیکنڈ کلاس کے غیر ریزروڈ ڈبے لگے تھے، ان میں یہ سہولت دوبارہ بحال کی جائے۔ وہ ٹرینیں جن میں سیکنڈ کلاس کے ریزرو ڈبے منسلک تھے، صرف ریزروڈ کوچز کو ہی شامل کیا جائے۔

عام ٹرینوں کے ساتھ ساتھ پہلے کی طرح فیسٹیول اسپیشل اور سمر اسپیشل ٹرینوں میں ریزروڈ اور غیر ریزروڈ جنرل کوچز کو بھی شامل کیا جائے۔ ریلوے کا نیا نظام ایڈوانس ریزرویشن کی مدت یعنی چار ماہ کے بعد لاگو ہوگا۔ اس کے علاوہ جن ٹرینوں میں جنرل کوچ کے لیے ریزرویشن نہیں کرایا گیا ہے، وہ اسی تاریخ سے لاگو ہوں گی۔

Previous articleابھی بدترین وقت آنا باقی ہے!
Next articleارشد على خان اے ایم یو الیومنائی ایسوسی ایشن رياض كے صدر منتخب ,علیگ برادری میں خوشی کی لہر

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here