اساتذہ کی بھرتی کا عمل دوبارہ شروع

0
241

دربھنگہ۔ اس وقت للت نارائن متھیلا یونیورسٹی میں مختلف مضامین میں خالی اساتذہ کی 603 ​​آسامیوں پر مہمان اساتذہ کی تقرری کے عمل پر کورونا کا گرہن ختم ہوچکا ہے۔

تقرری کے لیے انٹرویو 10 مارچ سے شروع ہونے جا رہا ہے۔ پہلے دن فزکس اور دوسرے دن ریاضی کے مضمون کا انٹرویو ہوگا۔ اساتذہ کی کمی سے دوچار طلبہ کی پریشانی ختم ہونے کو ہے۔ 6 فروری کے بعد آف لائن کلاسز کا آغاز ہوا لیکن اساتذہ کا بندوبست نہیں ہو سکا۔ اس سے سلیبس کی تکمیل میں ابہام پیدا ہوگیا تھا اب یہ کنفیوژن ختم ہونے کو ہے۔ عام طور پر، مہمان اساتذہ کی مدد سے، کالجوں میں پڑھایا جاتا ہے کیونکہ وہاں ریگولر اساتذہ کی بہت کمی ہے۔

گیسٹ ٹیچرز کی تقرری کا عمل گزشتہ سال دسمبر میں دوبارہ شروع کیا گیا تھا لیکن ملک میں کورونا کے Omicron ویرینٹ کے خطرے کے پیش نظر یہ عمل ملتوی کر دیا گیا تھا۔ یونیورسٹی انتظامیہ جنوری کے وسط میں دوبارہ اس عمل کو آگے بڑھانے کا سوچ رہی تھی لیکن اس دوران کورونا کی تیسری لہر کے آنے سے معاملہ ٹھپ ہوگیا۔ اس سے امیدواروں اور طلباء میں بے چینی پھیل گئی۔ واضح رہے کہ حال ہی میں دوسرے مرحلے کی بھرتی کا عمل شروع کیا گیا ہے۔

اشتہار کے بعد درخواست موصول ہونے کے بعد انٹرویو کی تاریخیں بھی طے کی گئیں تاہم بیرونی ماہرین کی جانب سے تاریخ ماننے کے بعد آنے سے انکار کے باعث انٹرویو ملتوی کرنا پڑا۔ یونیورسٹی کی جانب سے اعلان کردہ تاریخوں کے مطابق 13 دسمبر کو باٹنی اور 21 دسمبر کو فزکس کے لیے انٹرویو ہونا تھا لیکن اسے ملتوی کر دیا گیا۔ دیگر مضامین کی تاریخیں طے کی گئیں لیکن اعلان نہیں کیا گیا۔ اب فی الحال تمام مضامین کی تاریخیں طے کی جارہی ہیں اور امیدواروں کو معلومات بھیجی جارہی ہیں۔

Previous articleمغربی بنگال کا ایک معتبر محقق : ڈاکٹر تسلیم عارف
Next articleسیاست میں ایسا بھی ہوتا ہے۔جان کر رہ جایئں گے حیران!

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here