آپ کے آدھار سے کتنی سم ایکٹیویٹ ہوئی ہیں، آپ اس طرح آن لائن جان سکتے ہیں

0
2533

نئی دہلی. کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ کوئی دوسرا شخص ہمارے شناختی کارڈ خصوصاً آدھار کارڈ پر سم چلا رہا ہوتا ہے اور ہمیں خبر تک نہیں ہوتی۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ

آپ کے آدھار نمبر سے کتنے موبائل سم منسلک ہیں، یہ آپ آسانی سے جان سکتے ہیں۔ اگر آپ ان میں سے کوئی بھی سم استعمال نہیں کر رہے ہیں، تو آپ اسے بند کر سکتے ہیں۔

حکومت نے یہ معلوم کرنے کے لیے ایک پورٹل بھی تیار کیا ہے کہ آپ کے آدھار نمبر پر کتنی سم فعال ہیں۔ ٹیلی کمیونیکیشن ڈیپارٹمنٹ (DoT) نے حال ہی میں ایک پورٹل ٹیلی کام اینالیٹکس فار فراڈ مینجمنٹ اینڈ کنزیومر پروٹیکشن (TAFCOP) شروع کیا ہے۔ اس پورٹل کے ذریعے صارفین اپنے آدھار نمبر سے جڑے تمام فون نمبروں کو چیک کر سکتے ہیں۔

TAFCOP ویب سائٹ کے ذریعے، آپ آسانی سے یہ جان سکتے ہیں کہ آپ کے آدھار کارڈ پر اب تک کتنی سم جاری کی گئی ہیں۔ اگر آپ کے علم کے بغیر کوئی بھی موبائل نمبر آپ کے آدھار نمبر سے منسلک ہے، تو آپ اس کی شکایت بھی کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ اپنے پرانے اور غیر استعمال شدہ نمبر کو بھی آسانی سے اپنے آدھار سے الگ کر سکتے ہیں۔

لنکڈ سم کیسے چیک کریں؟

1. اپنے آدھار سے منسلک موبائل سم کے بارے میں جاننے کے لیے، آپ کو پہلے

.2 https://tafcop.dgtelecom.gov.in/

پر جانا ہوگا۔ یہاں آپ کو اپنا فون نمبر درج کرنا ہوگا۔3۔ اس کے بعد آپ کو ‘Request OTP’ بٹن پر کلک کرنا ہوگا۔4۔ اس کے بعد آپ کو اپنے موبائل نمبر 5 پر موصول ہونے والا OTP داخل کرنا ہوگا۔ اس کے بعد، آپ کے آدھار نمبر سے منسلک تمام نمبر ویب سائٹ پر نظر آئیں گے۔6۔ جہاں صارف ان نمبروں کی اطلاع اور بلاک کر سکتے ہیں جو استعمال میں نہیں ہیں یا اب ضرورت نہیں ہیں۔

Previous articleبزمِ صدف انٹرنیشنل کی جانب سے شفیع جاوید یادگاری خطبے کا انعقاد
Next articleاہم خبر: علاج کے ساتھ دوا بھی ملے گی مفت!

اپنے خیالات کا اظہار کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here